merlekuipers.reismee.nl

Sponsoren

Nog 11 nachten te gaan en tijd voor een nieuw verhaal!

De aanmeldingen voor de high tea lopen goed, diegene die zich nog willen aanmelden bij voorkeur op zaterdag (de vrijdag is al erg druk)!! Verder ben ik vandaag druk bezig geweest met sponsoring. Drukkerij Twente Print heeft mij mooie flyers gesponsord, die ik nu overal aan het uitdelen ben en die bij verschillende bedrijven al liggen.

Gelukkig ook al sponsorgeld of toezeggingen ontvangen van verschillende bedrijven, dit gaat de goede kant op. Ben nu ook met 2 bedrijven aan het kijken in hoeverre zij de high tea die ik vrijdag 21 september en zaterdag 22 september houd, kunnen sponseren.

Tijdens de high tea zal er een kleine loterij plaatsvinden. Paul Boerrigter maakt een paar mooie kransen die ik ga verloten, houd hier rekening mee =)

Daarnaast zullen er mooie voorwerpen en sierraden van glas van Ellen Kleine Schaars (http://www.ellenkleineschaars.nl/) liggen, waarvan een belangrijk deel van de opbrengst naar dit project zal gaan.

Hopelijk zie ik jullie tijdens de high tea,

Liefs Merle

Reacties

Reacties

Mariet

Spannend Merle. Geniet nog lekker even van deze dagen in Albergen en Zwolle en laat je lekker verwennen :) Tot vrijdag/zaterdag.

richard

je doet het goed klasse

Riny

Hoi Merle

fijn datje zo mooi vindt echt een ervaring die je nooit meer vergeet.
Leuk kapsel trouwens en dat door een kapper uit de rimboe geniet er nog lekker van en tot snel

Riny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!